dijous, 21 d’abril del 2011

DIFICIL .. DIFICIL

Amb els anys que fa que tenyeixo, encara no he aconseguit treure una tonalitat vermellosa de la roja, sempre queda de color taronja. Ni la quantitat de roja, ni la temperatura de l’aigua, ni punyetes…. res, color taronja!!
Una vegada vaig aconseguir un color vi, però resulta que va ser tot una sorpresa i la veritat... no se ni com ho vaig aconseguir, misteris de la naturalesa. Potser va ser l’aigua, la temperatura o la roja....., no he sabut mai com ho vaig aconseguir.
















Aquests dies també he filat, vaig comprar a la Mar (tejoloquehilo) una llana molt bonica de tonalitats verdes i l’he barrejat amb fibra que li dona brillantor. Hem van agafar les ganes de filar una vespre que tenia els nens sopant, va ser com un rampell, vaig tenir la necessitat de posar-me davant la filadora, i amb menys de mitja hora ja ho tenia tot filat. Era la segona madeixa que feia, o sia, que jo soc súper novella, però la intenció que tenia era fer molts gruixos i moltes textures,  una “handspunt art”!! que per les que no ens sabem gaire, doncs dona resultats, ja que no hem de fer tota la fibra amb el mateix gruix. Tinc en ment fer alguna cosa amb aquest fil, però encara ho he d’acabar de  lligar, i segurament hauré de demanar consell a la Rosa de “horas perdidas”




4 comentaris:

  1. A mi em passa el mateix amb la roja, he provat mil coses, mil consells...res, o taronja o rosat, ja he decidit prendre-m'ho amb calma i acceptar que el color que aconseguiré no depèn de mi.

    ResponElimina
  2. Qué maco el fil!! a mi m'encanten aquests fils fantasia!!!

    ResponElimina
  3. Hola Mónica, tienes un lindo blog, y mucha creatividad, FELICITACIONES, desde Argentina, Graciela.

    ResponElimina